zero
Liczba pozycji: 5
Życie Zero Waste – ebook
Katarzyna Wągrowska
Kiedy pierwszy raz usłyszałam o ludziach, którzy nie produkują śmieci, myślałam, że to albo wielkie oszustwo, albo morderczy wysiłek. Nic bardziej mylnego! Zero waste to droga do lepszego życia. To kupowanie na targach i w małych sklepikach świeżych produktów bez opakowań, u sprzedawców, którzy ze zdziwieniem odkładają na bok foliowe torebki. To półki, na których stoją tylko szklane opakowania, to...Data dostępności:
Data publikacji:
Łaknienie dwóch toksyków – ebook
Kamila Adamowicz
Są dwa „toksyki”, przed którymi powinna się strzec młoda dziewczyna: używki i zaborcza miłość. Kamila Adamowicz miała nieszczęście doświadczyć je oba. W swojej na poły autobiograficznej książce opisuje swoje przeżycia. Zero fikcji.Data dostępności:
Data publikacji:
Sekretna hawajska metoda przebaczania i akceptacji. Huna i Ho’oponopono – ebook
Wojciech Filaber
Książka Wojciecha Filabera przybliża wierzenia ludów hawajskich, dotyczące samouzdrawiania. Zawiera informacje na temat ich pochodzenia, założeń, a także współczesnych reinterpretacji i badań. Przekazując w postaci poradnika wiedzę na temat Huny, metody Ho'oponopono oraz stanu „zero”, autor pozwala wszystkim zainteresowanym z naszego kręgu cywilizacyjnego, zaznajomić się z innymi od dotychczas...Data dostępności:
Data publikacji:
Max Verstappen. Niepowstrzymany – ebook
Mark Hughes
Pierwsza tak dogłębna i kompleksowa biografia Maxa Verstappena! 12 grudnia 2021 roku. Grand Prix Abu Zabi. Trwa finał szaleńczej rywalizacji Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona w tamtym sezonie. 24-letni Holender na ostatnim okrążeniu wyprzedza siedmiokrotnego mistrza świata. Dzięki temu manewrowi wygrywa wyścig i zdobywa swój pierwszy tytuł mistrza świata Formuły 1. A następnie powtarza ten wyczyn...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów – ebook
Robert Stępowski
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...Data dostępności:
Data publikacji: