zloty
Liczba pozycji: 5
Tropiciel opowiada: Tropiciel opowiada: Złoty smok z Itru – audiobook
Małgorzata Lisińska
Kiedy Beneria musi spełnić życzenie syreny, różne rzeczy mogą się zdarzyć. Zwłaszcza, gdy na jej drodze stanie złoty smok z Itru. Oto historia pierwszego spotkania niesamowitej babki Sodiego i bardzo niemoralnego smoka.Data dostępności:
Data publikacji:
Gwiazdy moim przeznaczeniem – audiobook
Alfred Bester
Powieść wybrana do Galerii Sławy Prometheus Award. Niezrównana powieść o obsesyjnej zemście, ścisły kanon literatury SF. SF zrodziła niewiele genialnych dzieł, a to jest jedno z nich. - Joe Haldeman Jest XXV stulecie, złoty wiek ludzkości, międzyplanetarnych podróży i rewolucyjnych technologii, ale też wiek kosmicznych rabusiów i wszechwładnych koncernów. Gully Foyle, samotny rozbitek...Data dostępności:
Data publikacji:
Eccedentesiast – audiobook
Łukasz Skotniczny
Eccedentesiast to osoba ukrywająca ból za uśmiechem. Dwóch chłopców, mających za sobą bolesną przeszłość, targanych rozmaitymi problemami czasu dojrzewania, otrzymuje niezwykły dar. To, w jaki sposób go wykorzystają, zależy tylko od nich. „Na niebie ukazał się dziwny, niepokojący obłok. Kształtem przypominał wielką smugę dymu, lecz zaczął przybierać złoty kolor. W jego wnętrzu błyskały pioruny, rozświetlając...Data dostępności:
Data publikacji:
Szef wymagający i wyrozumiały – audiobook
Kim Scott
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: