Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zwiezle

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    W skrócie – ebook

    Rafał A. Ziemkiewicz  

    Co mówi Prawo Ziemkiewicza, dlaczego Książę Józef Poniatowski został bohaterem, czym najlepiej wyleczyć kaca, jaki jest sens życia, dlaczego Polacy znienawidzili PiS, które z przykazań Bożych jest najważniejsze, kim naprawdę jest Lech Wałęsa, jak żyć i jak umrzeć - a wszystko objaśnione zwięźle i z humorem. Idealna lektura dla tych, którzy uwielbiają gospodarza telewizyjnego „Antysalonu”, jak i dla...

    Data dostępności:

    Cena: 14,79 zł 16,43 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • 140 sekretów Mistrza Sprzedaży – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    140 sekretów Mistrza Sprzedaży – audiobook

    Arkadiusz Bednarski  

    140 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,20 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,20 zł

    Więcej

    • MP3
  • PROMOCJA

    Nie ma czasu. Myśli o tym, co ważne – ebook

    Ursula K.Le Guin  

    Nagroda HUGO 2017. Ursula K. Le Guin o absurdzie, jakim jest zaprzeczanie własnej starości: Jeśli mam dziewięćdziesiąt lat, a wierzę, że mam czterdzieści pięć, sama proszę o trudne chwile przy wychodzeniu z wanny . O kulturowej percepcji fantasy: Kierunkiem ucieczki zawsze jest wolność. A zatem, o co właściwie oskarża ‘eskapizm’? O śniadaniu: Jedzenie jajka ze skorupki wymaga nie tylko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA