Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę – audiobook

Odtwórz fragment:

audiobooki: Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę – audiobook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

BestsellerCENA NEXTO

Marek Jankowski  

Hubert Chłopicki  

23.07.2012

05.07.2012

polski

06:01:20

Onepress

978-83-246-5543-4

Ocena: 4.5 (2 oceniających) Oceń produkt

  • MP3

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy – szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy – takie jak Twoja – w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

 


Marek Jankowski – przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców „Branża Dziecięca”, kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Opis

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy – szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy – takie jak Twoja – w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

 

Marek Jankowski – przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców „Branża Dziecięca”, kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - audiobook

26,91 zł 29,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

17,94 zł 29,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 4.5 (2 oceniających)


Aby dodać opinię o produkcie musisz być zalogowany na swoje konto Klubu Nexto.
Zaloguj się / zarejestruj się za darmo.