Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/4 (254) – eprasa

Adam Fijałkowski  

27.08.2020

01.01.2019

polski

315

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • PDF

Opis

Autorzy opublikowanych w numerze artykułów piszą m.in. o niemieckiej pedagogice kultury, próbie (re)konstrukcji pojęcia „ogłada”, ubóstwie dzieci, edukacji włączającej uczniów dotkniętych niepełnosprawnościami, a także o przyczynach, dla których nieletni stają się sprawcami czynów zabronionych. W dziale Materiały i sprawozdania z badań znajdują się teksty poświęcone selekcji uczniów u progu szkoły ponadpodstawowej, polsko-niemieckim badaniom kompetencji społecznych studentów, którzy przygotowują się do sprawowania opieki nad osobami starszymi czy autorskim badaniom dotyczącym wiedzy dzieci na temat pieniędzy.

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/4 (254) - eprasa

Produkt bezpłatny
?

Kup Kwartalnik Pedagogiczny 2019/4 (254) – eprasa / eprasa

Forma zakupu
 

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/4 (254) – eprasa

    • PDF
Produkt bezpłatny
Ładowanie rekomendacji…