Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej – ebook

CENA NEXTO

Katarzyna Grzybczyk  

19.03.2024

09.02.2024

polski

341

Wolters Kluwer

978-83-8358-479-9

  • EPUB
  • PDF

Opis

Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców.
Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy twarda siła opiera się na zdolności do wywierania nacisku. Wyrasta ona zatem z potęgi militarnej lub gospodarczej kraju, podczas gdy miękka siła wynika z atrakcyjności kultury, ideałów politycznych i polityki danego kraju.

Bogato ilustrowana książka skupia się co do zasady na własności intelektualnej, która stała się narzędziem soft power i którą państwa azjatyckie wykorzystują w sposób mistrzowski, podbijając świat.

W publikacji w niezwykle interesujący sposób przedstawiono przykłady soft power:

  • k-­pop i k-­drama
  • hongkońskie filmy akcji
  • japońską mangę, anime i cosplay
  • tajwańskie półprzewodniki.

Książka jest przeznaczona nie tylko dla osób zainteresowanych własnością intelektualną, lecz także dla tych zafascynowanych Azją. Zaciekawi również czytelników zajmujących się stosunkami międzynarodowymi w aspekcie kulturowym, a także studentów prawa, stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa.

Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej - ebook

60,30 zł 67,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,00 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

40,20 zł 67,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,00 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!