Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook

CENA NEXTO

Wojciech Grzegorczyk  

01.07.2016

01.01.2016

polski

267

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8088-079-5

  • PDF

Opis

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.

 

Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook

15,71 zł 17,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

10,47 zł 17,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!