Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook

CENA NEXTO

Wiesława Caputa  

29.09.2020

01.01.2015

polski

175

CeDeWu

978-83-7941-456-7

  • PDF

Opis

We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta. Taki sposób pomiaru jest wynikiem zmian zachodzących w otoczeniu, które wymusiły konieczność postrzegania klienta nie tylko jako biernego nabywcy produktu, lecz również aktywnego uczestnika rynku, dla którego i przy współudziale którego przedsiębiorstwo kreuje wartość.

Książka omawiając problematykę pomiaru wartości klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa i prezentując wyniki badań empiryczych, adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: marketingu, controllingu i zarządzania wartością klienta.

Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa - ebook

68,40 zł 76,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,40 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

45,60 zł 76,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,40 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!