Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich – ebook

CENA NEXTO

Artur Modliński  

02.12.2019

01.01.2019

polski

267

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8142-620-6

  • PDF

Opis

 

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - ebook

17,95 zł 19,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

11,97 zł 19,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!