Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków – ebook

CENA NEXTO

Beata Glinkowska   Bogusław Kaczmarek  

17.03.2017

01.01.2016

polski

167

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8088-366-6

  • PDF

Opis

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw.

Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie „dynamicznego” zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym.

 

Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.

Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook

13,46 zł 14,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,46 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

8,97 zł 14,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,46 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!