Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

biznes internetowy

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów – ebook

    Patryk Słowik  

    To, kiedy i w jakim zakresie właściciel portalu odpowiada za komentarze na nim umieszczane, jest jednym z najgorętszych tematów w orzecznictwie. 2 lutego 2016 r. zapadł istotny wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (sygn. 22947/13). Z uzasadnienia wynika, że serwis internetowy co do zasady nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów, ale każdą sprawę, gdzie na jednej szali znajduje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,91 zł 9,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Imperium Google – ebook

    Lars Reppesgaard  

    Seria: Biznes Bestseller Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google. Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,30 zł 17,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,30 zł

    Więcej

    Ocena: 4.3 (4 oceniających) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • PDF
  • PROMOCJA

    Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook

    Damian Sałkowski  

    Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,94 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,94 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA