dziennikarstwa
Liczba pozycji: 20
Logopedia – ebook
Izabela Kostun
Połączenie nauk humanistycznych- pedagogiki, polonistyki, a także dziennikarstwa oraz logopedii wpłynęło na powstanie tej pozycji. Jest to zbiór artykułów, ciekawostek logopedycznych i odkryć, o które wzbogaciłam swój warsztat logopedy podczas wykonywania zawodu w przedszkolach, fundacjach i szkołach.Data dostępności:
Data publikacji:
Kształtowanie się dziennikarskiej etyki normatywnej w Polsce – ebook
Agata Raczkowska
W dobie tabloidyzacji massmediów, rozkwitu infotainment, rozwoju spin-u i PR-u, w gąszczu danych czerpanych w każdej chwili całymi strumieniami bajtów przy pomocy smartfonów, tabletów, laptopów, informacja „prawdziwa" staje się rzadkim i cennym dobrem publicznym. Dostęp do ogromnych zasobów informacji kształtuje świadomość i systemy wartości milionów ludzi. Niemniej, dopiero przyszłość odpowie na pytanie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo autorskie w praktyce – ebook
Jacek Markowski Joanna Marszałek-Kawa Anna Podolska Ewelina Szatkowska
Publikacja omawia złożone aspekty prawa autorskiego w odniesieniu do różnych rodzajów twórczości. Przedstawia praktyczne rozwiązania i wskazówki dla osób zainteresowanych konkretnymi dziedzinami, takimi jak: film, muzyka, fotografia, programy komputerowe, folklor i kulinaria. Z książki czytelnik dowie się: - jakie znaczenie dla prawa autorskiego ma sztuczna inteligencja; - czy projekt...Data dostępności:
Data publikacji:
Alfabet prawa administracyjnego – ebook
Jan Zimmermann
Publikacja zawiera ponad sto esejów dotyczących kluczowych pojęć z zakresu części ogólnej prawa administracyjnego. Autor podaje definicję danego hasła, a następnie dzieli się przemyśleniami i wyjaśnia wiele często nieoczywistych kwestii związanych z danym zagadnieniem. Taka formuła książki z pewnością ułatwi czytelnikowi poruszanie się po złożonej materii prawa administracyjnego i administracji...Data dostępności:
Data publikacji:
Leksykon prawa konstytucyjnego. 100 podstawowych pojęć – ebook
Andrzej Szmyt
Przedstawiany Czytelnikowi Leksykon prawa konstytucyjnego powinien stanowić pomocniczą i uzupełniającą lekturę dla osób gruntownie już zapoznających się z prawem konstytucyjnym, albo też lekturę wstępną i wprowadzającą dla tych, którzy dopiero rozpoczynają zgłębianie tej dyscypliny prawa. Omawianą w Leksykonie problematyką będą zainteresowani przede wszystkim studenci prawa, ale z powodzeniem mogą...Data dostępności:
Data publikacji:
Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej – ebook
Katarzyna Klafkowska-Waśniowska
Monografia stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące tzw. usług nielinearnych, czyli nowych form oferowania audycji audiowizualnych traktowanych jako konkurencyjne w stosunku do telewizji. Autorka przedstawia krytyczną analizę ram prawa Unii Europejskiej odnoszących się do świadczenia audiowizualnych usług medialnych na żądanie, pod kątem realizacji celów jednolitego rynku oraz wpływu na kształtowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ciotka Julia i skryba – ebook
Mario Vargas Llosa
Młody, niedoświadczony student dziennikarstwa zakochuje się nie dość, że we własnej ciotce, to jeszcze starszej o kilka lat rozwódce. Julia jest piękna, dojrzała i choć szuka dla siebie bardziej odpowiedniego kandydata na męża, traci głowę dla młodziutkiego chłopca. Kolejne odsłony zakazanego romansu przeplatane są odcinkami opowieści radiowych, które zawsze kończą się w najciekawszym momencie. Ciotka...Data dostępności:
Data publikacji:
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata – ebook
Walt Bogdanich Michael Forsythe
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej – ebook
Katarzyna Grzybczyk
Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook
Monika Namysłowska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...Data dostępności:
Data publikacji: