Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

dziennikarstwa

Liczba pozycji: 18
  • CENA NEXTO

    Logopedia – ebook

    Izabela Kostun  

    Połączenie nauk humanistycznych- pedagogiki, polonistyki, a także dziennikarstwa oraz logopedii wpłynęło na powstanie tej pozycji. Jest to zbiór artykułów, ciekawostek logopedycznych i odkryć, o które wzbogaciłam swój warsztat logopedy podczas wykonywania zawodu w przedszkolach, fundacjach i szkołach.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kształtowanie się dziennikarskiej etyki normatywnej w Polsce – ebook

    Agata Raczkowska  

    W dobie tabloidyzacji massmediów, rozkwitu infotainment, rozwoju spin-u i PR-u, w gąszczu danych czerpanych w każdej chwili całymi strumieniami bajtów przy pomocy smartfonów, tabletów, laptopów, informacja „prawdziwa" staje się rzadkim i cennym dobrem publicznym. Dostęp do ogromnych zasobów informacji kształtuje świadomość i systemy wartości milionów ludzi. Niemniej, dopiero przyszłość odpowie na pytanie,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 161,10 zł 179,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 161,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Prawo autorskie w praktyce – ebook

    Jacek Markowski   Joanna Marszałek-Kawa   Anna Podolska   Ewelina Szatkowska  

    Publikacja omawia złożone aspekty prawa autorskiego w odniesieniu do różnych rodzajów twórczości. Przedstawia praktyczne rozwiązania i wskazówki dla osób zainteresowanych konkretnymi dziedzinami, takimi jak: film, muzyka, fotografia, programy komputerowe, folklor i kulinaria. Z książki czytelnik dowie się: - jakie znaczenie dla prawa autorskiego ma sztuczna inteligencja; - czy projekt...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Alfabet prawa administracyjnego – ebook

    Jan Zimmermann  

    Publikacja zawiera ponad sto esejów dotyczących kluczowych pojęć z zakresu części ogólnej prawa administracyjnego. Autor podaje definicję danego hasła, a następnie dzieli się przemyśleniami i wyjaśnia wiele często nieoczywistych kwestii związanych z danym zagadnieniem. Taka formuła książki z pewnością ułatwi czytelnikowi poruszanie się po złożonej materii prawa administracyjnego i administracji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 99,00 zł 110,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 110,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kościół Trójcy Świętej – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Kościół Trójcy Świętej – audiobook

    Robert Woźniak  

    O Kościele można myśleć i mówić na wiele różnych sposobów. Zasadniczo powinny być one traktowane komplementarnie. Dzisiaj jednak dominują spojrzenia socjologiczne i polityczne, a dyskusja o Kościele toczy się przede wszystkim w ramach dziennikarstwa i publicystyki. Katechezy tu zgromadzone są odpowiedzią na braki takiego przekazu. Chcą opowiadać o Kościele w perspektywie Trójcy Świętej i jej tajemniczego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,44 zł 21,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,04 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Leksykon prawa konstytucyjnego. 100 podstawowych pojęć – ebook

    Andrzej Szmyt  

    Przedstawiany Czytelnikowi Leksykon prawa konstytucyjnego powinien stanowić pomocniczą i uzupełniającą lekturę dla osób gruntownie już zapoznających się z prawem konstytucyjnym, albo też lekturę wstępną i wprowadzającą dla tych, którzy dopiero rozpoczynają zgłębianie tej dyscypliny prawa. Omawianą w Leksykonie problematyką będą zainteresowani przede wszystkim studenci prawa, ale z powodzeniem mogą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej – ebook

    Katarzyna Klafkowska-Waśniowska  

    Monografia stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące tzw. usług nielinearnych, czyli nowych form oferowania audycji audiowizualnych traktowanych jako konkurencyjne w stosunku do telewizji. Autorka przedstawia krytyczną analizę ram prawa Unii Europejskiej odnoszących się do świadczenia audiowizualnych usług medialnych na żądanie, pod kątem realizacji celów jednolitego rynku oraz wpływu na kształtowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 99,11 zł 110,12 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • NowośćCENA NEXTO

    Ciotka Julia i skryba – ebook

    Mario Vargas Llosa  

    Młody, niedoświadczony student dziennikarstwa zakochuje się nie dość, że we własnej ciotce, to jeszcze starszej o kilka lat rozwódce. Julia jest piękna, dojrzała i choć szuka dla siebie bardziej odpowiedniego kandydata na męża, traci głowę dla młodziutkiego chłopca. Kolejne odsłony zakazanego romansu przeplatane są odcinkami opowieści radiowych, które zawsze kończą się w najciekawszym momencie. Ciotka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,09 zł 28,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,09 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej – ebook

    Katarzyna Grzybczyk  

    Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,30 zł 67,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook

    Monika Namysłowska  

    W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 129,60 zł 144,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 144,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 18

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA