malych
Liczba pozycji: 67
Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet – ebook
Rafał Drewniak Agnieszka Goździewska-Nowicka Iwona Posadzińska Grażyna Voss
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede...Data dostępności:
Data publikacji:
Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys – ebook
Anna Skowronek-Mielczarek
Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych. Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm – ebook
Renata Lisowska Jarosław Ropęga
W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przykład województwa łódzkiego – ebook
Marika Świeszczak
W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę efektywności działania. Wprowadzanie innowacji zatem to warunek konieczny dla rozwoju każdego przedsiębiorstwa, jednak w przypadku małych i średnich podmiotów wdrażanie nowych rozwiązań jest nierzadko warunkiem na ich przetrwanie. O skali prowadzonej działalności innowacyjnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunki transformacji sprawozdawczości małych i średnich przedsiębiorstw na tle regulacji międzynarodowych – ebook
Anna Kuzior Józef Pfaff Lucyna Lucyna Poniatowska Małgorzata Rówińska
W książce przedstawiono krajowe i międzynarodowe regulacje rachunkowości w zakresie sporządzania i badania sprawozdań finansowych jednostek sektora MŚP. Uwzględniono możliwości uproszczeń odnośnie sporządzania i prezentowania sprawozdań finansowych. Analizie poddano również możliwości i potrzeby w zakresie audytu sprawozdań finansowych MŚP. Treść opracowania obejmuje następujące zagadnienia: - podstawy...Data dostępności:
Data publikacji:
NewConnect - rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Systematyka, organizacja, perspektywy rozwoju – ebook
Dominika Kordela
Alternatywny system obrotu NewConnect został uruchomiony w 2007 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, by umożliwić pozyskanie zasileń finansowych o charakterze udziałowym większej liczbie podmiotów gospodarczych. Regulacje rynku alternatywnego NewConnect uwzględniają potrzeby oraz oczekiwania małych i średnich przedsiębiorstw dla których - ze względu na procedury i koszty - rynek regulowany...Data dostępności:
Data publikacji:
Bóg Rzeczy Małych – ebook
Arundhati Roy
Klasyczna historia o miłości na przekór podziałom społecznym Odznaczająca się kunsztowną narracją, głęboko poruszająca historia o miłości i śmierci, szaleństwie i nadziei, radości i utraconym dzieciństwie to prawdziwe arcydzieło liryzmu. Jest to książka niezwykła, dociera bowiem do najgłębszych pokładów psychiki i odkrywa najbardziej intymne przeżycia. Arundhati Roy w Bogu Rzeczy...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwestycje rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw. Perspektywa cyklu rozwoju organizacji i kapitału całkowitego – ebook
Urban Pauli
Dynamiczne zmiany występujące na rynkach powodują, że zarządzanie firmami z sektora MŚP jest w wielu przypadkach procesem ciągłego dostosowywania się do nowych warunków funkcjonowania i pokonywaniem pojawiających się zagrożeń. Osiągnięcie sukcesu w takiej sytuacji jest uwarunkowane odpowiednim wykorzystaniem dostępnych zasobów i podejmowaniem trafnych decyzji przez menedżerów. Głównym celem książki...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wygrać przetarg - poradnik dla małych i średnich firm – ebook
Andrzela Gawrońska-Baran
Z lektury Czytelnik dowie się: Po pierwsze, gdzie szukać ogłoszeń oraz informacji o przetargach, jak interpretować zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), jak „mierzyć siły na zamiary” - czyli jak przystąpić do przetargu razem z inną firmą, jak polegać na potencjale innej firmy, a także na jakich warunkach korzystać z podwykonawców. Po drugie, wykonawca znajdzie instrukcje,...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji: