modeli biznesowych
Liczba pozycji: 19
Cyfrowi ludzie. Nasza czwarta rewolucja – ebook
Chris Skinner
Cyfryzacja wszystkiego jest wszechobecna. Jako „cyfrowi ludzie” żyjemy w czasach czwartej rewolucji. Pierwszą było powstanie człowieka, drugą rozwój cywilizacyjny, a trzecią globalizacja handlu. Czwarta rewolucja to cyfryzacja. Technologie cyfrowe całkowicie zmieniły jak się komunikujemy, pracujemy, kupujemy i sprzedajemy oraz spędzamy czas wolny. Największe zmiany dokonały się i nadal...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Excel 2019. Analiza i modelowanie danych biznesowych – ebook
Wayne L. Winston
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od PowerQuery po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów...Data dostępności:
Data publikacji:
Konstrukcja ochrony prawnoautorskiej na tle procesu europeizacji prawa prywatnego – ebook
Ewa Laskowska
Ewa Laskowska doktor nauk prawnych, asystent w Katedrze Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka studiów podyplomowych (LL.M.) na Wydziale Prawa Ruprecht-Karls-Universit t w Heidelbergu oraz Szkoły Prawa Niemieckiego UJ. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej i prawie Unii Europejskiej; autorka wielu publikacji z tego zakresu...Data dostępności:
Data publikacji:
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw – ebook
Dariusz M. Trzmielak Małgorzata Grzegorczyk Bogdan Gregor
Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki poprzez udoskonalenie współpracy pomiędzy sektorem nauki i biznesu. Autorzy diagnozują sytuację polskich uczelni w zakresie komercjalizacji wyników badań oraz współpracy z biznesem, badają...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych – ebook
Wayne L. Winston
Opanuj techniki modelowania i analizy danych w programie Microsoft Excel 2013 i przekształć surowe informacje w końcowe wnioski. Ten oparty na rzeczywistych zastosowaniach poradnik praktyczny pokazuje, jak posługiwać się najnowszymi narzędziami Excela do integrowania danych z wielu źródeł i jak skutecznie zbudować relacyjne źródło danych wewnątrz pliku danych programu Excel. Udoskonal swoje umiejętności...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyczne zarządzanie produktami dla właścicieli produktu – ebook
Chris Lukassen Robbin Schuurman
Doszlifuj zwinne działania właściciela produktu, aby osiągać sukcesy rynkowe! Organizacje inwestują wielkie zasoby w budowanie nowych produktów i usług. Jednak zbyt wiele z nich jest nieprzemyślanych, nie zachwyca (a nawet nie satysfakcjonuje) klientów i przegrywa na rynku. Rozwiązaniem jest bardziej skuteczne i zwinne posiadanie produktu i zarządzanie nim. Książka ta jest przewodnikiem po sposobach...Data dostępności:
Data publikacji:
Kompletny przewodnik po DAX. Wydanie 2 rozszerzone – ebook
Alberto Ferrari Marco Russo
WYDANIE DRUGIE uzupełnione i rozszerzone Najbardziej wyczerpujący przewodnik po języku DAX, obecnie rozszerzony i uzupełniony o najnowsze funkcje i nowoczesne zalecane praktyki, prezentujący opracowany w firmie Microsoft język na potrzeby analiz biznesowych i modelowania danych. Czołowi eksperci w dziedzinie Microsoft BI pomagają opanować wszystkie elementy systemu, od funkcji tablicowych po zaawansowany...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka cyfrowa – ebook
Katarzyna Śledziewska Renata Włoch
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: