sprzedawac
Liczba pozycji: 22
Jak sprzedawać bez rejestrowania firmy? – ebook
Opracowanie zbiorowe
Prowadzisz bloga, przygotowujesz projekty graficzne, a może produkujesz własne wino lub okazjonalnie sprzedajesz coś przez Internet? Dowiedz się, czy możesz skorzystać z przepisów o działalności nierejestrowej lub nie rejestrować działalności gospodarczej.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak skutecznie sprzedawać siebie – ebook
Joe Girard Robert Casemore
Niezależnie od dziedziny w której działasz, musisz nabyć umiejętność sprzedawania samego siebie w najlepszym tego słowa znaczeniu. Książka ta, napisana przez „najwybitniejszego sprzedawcę na świecie” (wg The Guinness Book of Records), odkrywa ważne sekrety sztuki handlowania. Uczy, jak rozwijać w sobie podstawowe zdolności przynależne ludziom czynu, jak kształtować swoją postawę człowieka sukcesu,...Data dostępności:
Data publikacji:
Piękny E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie? – ebook
Kamila Gębik
W książce ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” znajdziesz ponad 300 stron bogatego merytorycznie materiału, wypowiedzi ponad 18 przedstawicieli e-commerce z branży fashion i beauty, którzy na podstawie swojego doświadczenia odpowiadają na wiele ciekawych pytań (m.in. marki Apart, Yes biżuteria, Victoria’s Secret, Go Sport, Sephora, Unilever, Decathlon i wiele innych)....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak oczarować klienta – ebook
Jan Batorski
Opanuj sztukę oczarowywania klienta. Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego...Data dostępności:
Data publikacji:
Poznaj sekret jak pisać ebooki – ebook
Paweł Sygnowski
Poznaj sekret, jak pisać ebooki i naucz się na nich zarabiać, korzystając z doświadczenia autora bestsellerów. W książce zostały poruszone takie kwestie jak: Na jaki temat napisać własnego ebooka? Jak ustalić najlepszą ceną za swojego ebooka? W jakim formacie wydać własnego ebooka? Jak zautomatyzować sprzedaż swojego ebooka? Jak i gdzie reklamować swojego ebooka? Jak sprzedawać prawa do sprzedawania...Data dostępności:
Data publikacji:
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów – ebook
Piotr R. Michalak Jakub Woźniak
Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie. Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak skutecznie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz – ebook
Eliza Anna Galon
Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową,...Data dostępności:
Data publikacji:
Siła narracji marketingowej – ebook
Mirosław Bujko Sebastian Hejnowski
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...Data dostępności:
Data publikacji:
LeXuS: LeXuS: Don, Operatorzy - Dystopia erotyczna – audiobook
Virginie Bégaudeau
Don jest doświadczonym, szanowanym Operatorem. Jego dwie Robotnice wiedzą, jak zaspokoić każdą jego potrzebę. Jednak gdy na jego progu zjawia się nowa Robotnica, Don zapomina o przepisach i zostaje uwikłany w sieć oszustw i szantażu. Dręczą go też wspomnienia z przeszłości. Jaki mroczny sekret ukrywa i co to oznacza dla jego przyszłości w Belgrame? W dystopijnej przyszłości miasto Belgrame rządzi...Data dostępności:
Data publikacji: