Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia

Liczba pozycji: 263
  • CENA NEXTO

    33 strategie wojny – ebook

    Robert Greene  

    33 strategie wojny 1. Przegrywaj bitwy, ale wygrywaj wojny: wielka strategia 2. Poznaj przeciwnika: strategia zdobywania informacji 3. Niszcz przeciwnika od środka: strategia wewnętrznego frontu i trzydzieści innych strategii... Robert Greene stworzył błyskotliwe kompendium strategii militarnych, które pomagają odnosić sukcesy we współczesnym świecie. 33 strategie wojny to kompleksowy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,49 zł 44,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Command Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry – ebook

    Łukasz "Dżujo" Kujawa  

    Poradnik do gry strategicznej Command & Conquer: Red Alert 2 zawiera opisy jednostek oraz struktur, zarówno Aliantów jak i Sowietów, przedstawia strategie rozbudowywania i niszczenia baz oraz taktykę walki, a także opis misji z kampanii dla obu stron. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -Opis HUDa -[Alianci - jednostki] Piechota -[Alianci - jednostki] Pojazdy -[Alianci - jednostki] Siły powietrzne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,11 zł 7,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Praktyka strategii firmy – ebook

    Krzysztof Obłój  

    "BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie Przez Cele w dziale sprzedaży i nie tylko – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    To drugie wydanie poradnika. Rozwinięte zostały aspekty ZPC w działach back office. Publikacja dotyczy stosowania Zarządzania Przez Cele, jako koncepcji, ale i narzędzia skutecznego zarządzania aktywnością pracowników na każdym szczeblu organizacji zgodnie z celami i strategią firmy. Zawarte w nim treści można polecać wszystkim osobom, które na codzień kierują zespołami pracowników i odpowiadają za realizację...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,26 zł 30,29 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,29 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak efektywnie przenieść strategię firmy na strategię HR? – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać „strategią HR”. potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy. Z poradnika dowiesz się: — Jak opracować założenia, konieczne do zbudowania strategii? — Jakimi narzędziami się posłużyć, aby wypracować strategię HR korespondującą z potrzebami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Cool Japan. Autoprezentacja Japonii w popkulturze – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    "Cool Japan" to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych - popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu badacze na całym świecie próbują prześledzić jego mechanizmy i efekty. Zastanawiano się nad tym również w Polsce, czego owocem jest niniejsza książka, która śledzi,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,82 zł 15,36 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,82 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Niezbędnik ateisty – ebook

    Piotr Szumlewicz  

    Niezwykle osobiste rozmowy o ateizmie z kluczowymi postaciami polskiego życia publicznego. Piotr Szumlewicz zadaje pytania o najbardziej intymne aspekty duchowości, odpowiadają pisarze, filozofowie, naukowcy, dziennikarze, politycy, naukowcy i działacze społeczni, m.in. Agnieszka Graff, Jerzy Urban, Bożena Keff, Krzysztof Teodor Toeplitz, Robert Biedroń, Edwin Bendyk, Wanda Nowicka, Grzegorz Napieralski,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Funkcjonowanie współczesnego rynku pieniężnego i kapitałowego – ebook

    Wiesława Przybylska-Kapuścińska  

    Tematyka poruszona w niniejszej książce podejmuje wybrane, aktualne problemy rynku pieniężnego i kapitałowego. Są wśród nich kwestie związane ze strategią bezpośredniego celu inflacyjnego i miarami inflacji oraz z jakościowymi wymiarami polityki pieniężnej i fiskalnej. Odrębny nurt rozważań stanowi problematyka walutowa, odnosząca się do zarządzania rezerwami walutowymi i zmiennością kursów w ramach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Siła empatii – ebook

    Gillian Tett  

    W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. Siła empatii uczy, jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 263

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA