wdrozyc
Liczba pozycji: 95
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku – ebook
Aga Szóstek
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Porozmawiajmy o inflacji – ebook
Stephen D. King
Czym właściwie jest inflacja? Co do niej doprowadziło? Czy możemy jej jakoś zaradzić? Nareszcie powstała książka, w której autor rzeczowo opisuje dzisiejszą sytuację ekonomiczną. Stephen D. King, znany analityk i jeden z pierwszych ekonomistów, którzy ostrzegali przed nawrotem inflacji, omawia najważniejsze zagadnienia związane z tym zjawiskiem. Umieszcza je w perspektywie historycznej i uczy, jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pokonać stres – ebook
Joy Langley
"Wszyscy odbieramy dobre i złe bodźce. Odpowiadamy na nie mniejszą lub większą reakcją stresową. Organizm próbuje w ten sposób zidentyfikować zagrożenie. Choć jest to zupełnie naturalny mechanizm, to pozostawiony bez kontroli może prowadzić do poczucia przytłoczenia i wypalenia. Dlatego warto wdrożyć taki sposób zarządzania stresem, żeby nie tylko nie szkodził, lecz także przynosił korzyści. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przechytrzyć śmierć. Tom 2 – ebook
Marek Wyszomirski-Werbart
Trwa II wojna światowa. Freda List i jej przyjaciółka Dzidzia do niedawna wykonywały na rzecz aliantów agenturalne zadania o charakterze amatorskim i spontanicznym. Poprzednie brawurowe akcje młodych agentek sprawiły jednak, że brytyjski wywiad zainteresował się dzielnymi dziewczętami i postanowił wdrożyć je do w pełni profesjonalnej pracy. Już wkrótce Freda stanie się znana w brytyjskiej tajnej agencji...Data dostępności:
Data publikacji:
Survival dla niewidzialnych – audiobook
Zbigniew Wolski
Czy wiesz, jak przygotować się na najgorsze? Lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy panami swojego losu. A przecież to nieprawda! W obliczu klęski żywiołowej, zagrożenia nuklearnego lub wojny życie nasze i naszych bliskich z dnia na dzień może stać się zagrożone. Co wtedy? Jak przygotować się na najgorsze? Jak powinniśmy się zachować i jak zadbać o swoje przetrwanie w czasach, gdy człowiek człowiekowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Dieta IF – ebook
JB Rives
Rewolucyjna metoda odchudzania, kompatybilna z innymi dietami Intermittent Fasting to idealny sposób na utratę wagi bez względu na to, jaki tryb życia prowadzisz i co ląduje na twoim talerzu Właśnie dokonałeś przełomowego wyboru – sięgnąłeś po książkę o IF, metodzie odżywiania, której podstawą jest post przerywany. Dzięki przeplataniu faz jedzenia i niejedzenia wreszcie zrzucisz zbędne kilogramy. Jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Digital learning. Od e-learningu do dzielenia się wiedzą – ebook
Marta Machalska
W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: • jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności – audiobook
Piotr Prokopowicz Sebastian Drzewiecki
Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i...Data dostępności:
Data publikacji:
Odkryj w sobie potencjał zmiany – ebook
Christian Jarrett
Fascynujące i praktyczne spojrzenie na naszą osobowość i to, czy człowiek może faktycznie się zmienić. Jarrett pokazuje, jak celowo możemy do pewnego stopnia sami kształtować każdą z pięciu podstawowych cech naszej osobowości - ekstrawersję, ugodowość, sumienność, neurotyczność i otwartość na doświadczenia (w książce znajdziemy test, który pozwoli nam się przekonać, które z tych czynników są u nas...Data dostępności:
Data publikacji: