Onepress
Liczba pozycji: 322
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej – audiobook
Chris Griffiths Melina Costi Caragh Medlicott
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu. Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności! Peter...Data dostępności:
Data publikacji:
O wolności – audiobook
John Stuart Mill
Większość ludzi przedkłada siłę nad wolność. John Stuart Mill Czym jest wolność indywidualna i jak należy ją rozumieć? Czy wolność to wartość sama w sobie? Jaki jest zakres nienaruszalnej wolności człowieka jako autonomicznej osoby? Jak powinna wyglądać idealna relacja pomiędzy jednostką a społeczeństwem? Jak daleko władze mogą ingerować w wolność jednostki i w którym momencie przesuwanie granic...Data dostępności:
Data publikacji:
Jesteś kozak! Uwierz w siebie i zacznij żyć pełnią życia – audiobook
Jen Sincero
Zastanów się, czego chcesz od życia... A potem weź sprawy we własne ręce! Co czujesz, kiedy oglądasz w telewizji reportaż ze zdobycia K2 albo igrzyska olimpijskie? A kiedy słuchasz kogoś, kto z pasją opowiada o swoim zrealizowanym marzeniu? Czy nie towarzyszy Ci wówczas myśl, że każdego dnia bezpowrotnie tracisz kawałek swojego życia, podczas gdy możesz sięgnąć po znacznie więcej? A przecież to możliwe!...Data dostępności:
Data publikacji:
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla – audiobook
Napoleon Hill
Oto Twój własny klucz do sukcesu i spełnienia! Twoja wiara w siebie przesądza o Twoim zwycięstwie! Możesz przyciągać więcej wspaniałych okazji! To właśnie od Ciebie zależy Twoja przyszłość! Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał...Data dostępności:
Data publikacji:
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach – audiobook
Adrian Prościak
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie... Przy czym...Data dostępności:
Data publikacji:
Państwo – audiobook
Platon
Państwo Platona jest traktatem politycznym, który powstawał w kilku okresach. Najpierw, w okresie sokratycznym, została napisana księga I podejmująca zagadnienia sprawiedliwości i niesprawiedliwości. Pozostałych dziewięć ksiąg autor stworzył paręnaście lat później, w okresie konstrukcyjnym. W swoim dziele Platon maluje obraz państwa idealnego: sprawiedliwy podział zadań, równouprawnienie kobiet i mężczyzn,...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji – audiobook
Maciej Pawlik
Masz wysokie kompetencje? Powiedz o tym światu Wbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji został poświęcony sztuce autoprezentacji i budowaniu pożądanego własnego wizerunku. Opanowanie tych umiejętności...Data dostępności:
Data publikacji:
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać – audiobook
Przemysław Kutnyj
Konkretnie. Precyzyjnie. Przekonująco Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie...Data dostępności:
Data publikacji: