srednich
Liczba pozycji: 191
W sprawie reformy szkół średnich – ebook
Paweł Popiel
Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojna o młodych. Kościół i komuniści w walce o religię w szkołach średnich 1945-1961 – ebook
Mateusz Rutkowski
Wojna o młodych. Kościół i komuniści w walce o religię w szkołach średnich 1945-1961 - ebook Czy religia powinna być nauczana w szkołach? Ta kwestia pojawia się w dyskusji publicznej w Polsce od dziesięcioleci i jest żywo komentowana także i dziś. Jednak w okresie PRL pomiędzy władzą komunistyczną a Kościołem katolickim doszło do sporu, za którym stało o wiele więcej niż tylko rozmowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wygrać przetarg - poradnik dla małych i średnich firm – ebook
Andrzela Gawrońska-Baran
Z lektury Czytelnik dowie się: Po pierwsze, gdzie szukać ogłoszeń oraz informacji o przetargach, jak interpretować zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), jak „mierzyć siły na zamiary” - czyli jak przystąpić do przetargu razem z inną firmą, jak polegać na potencjale innej firmy, a także na jakich warunkach korzystać z podwykonawców. Po drugie, wykonawca znajdzie instrukcje,...Data dostępności:
Data publikacji:
Fundusze UE 2007-2013 dla mikro, małych i średnich firm – ebook
Anna Szymańska
To mój skrót oficjalnej nazwy “Małe i Średnie Przedsiębiorstwa” (MŚP). Sympatycznie ich nazywam, prawda? Misie na to zasługują - to Misie tworzą miejsca pracy, dają dochód naszej gospodarce narodowej, borykają się na co dzień z pazernym fiskusem i ZUS-em, ze stale zmieniającym się prawem, dziurawymi drogami i jeszcze wielu innymi problemami. Powinniśmy wspierać Misie, są bardzo pożyteczne......Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys – ebook
Anna Skowronek-Mielczarek
Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych. Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Myśli ludzi wielkich, średnich oraz psa Fafika – ebook
Bracia Rojek
Bracia Rojek to jeden z pseudonimów Mariana Eilego (1910–1984), dziennikarza, satyryka, założyciela i jednocześnie redaktora naczelnego oraz twórcy szaty graficznej „Przekroju”. To właśnie tam w 1951 roku stworzono rubrykę „Myśli ludzi wielkich, średnich oraz psa Fafika”, w której publikowano pełne humoru aforyzmy. Po blisko dziesięciu latach zbiór ten doczekał się wydania książkowego – wzbogacony...Data dostępności:
Data publikacji:
Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet – ebook
Rafał Drewniak Agnieszka Goździewska-Nowicka Iwona Posadzińska Grażyna Voss
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede...Data dostępności:
Data publikacji: