strategia
Liczba pozycji: 263
Strategia biznesowa – ebook
Brian Tracy
"Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – ebook
David M. Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął...Data dostępności:
Data publikacji:
Faktoring w bankowości - strategia przyszłości – ebook
Dorota Korenik
Dorota Korenik nie tylko w sposób wszechstronny prezentuje przedmiot faktoringu i kierunki jego rozwoju, ale także, co jest novum w dość już bogatej literaturze poświęconej tej usłudze finansowej, wskazuje na potencjał możliwości i wykorzystania factoringu przez różne kategorie klientów i oferentów. Prof.zw.Dr hab.Ewa Bogacka-Kisiel Książka ta stanowi złożone studium faktoringu: jego istoty (która...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia sukcesu firmy – ebook
Sebastian Kątek
Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy? TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów. Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być. Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia bezpieczeństwa wewnętrznego – ebook
Ryszard Jakubczak Weronika Jakubczak
Bezpieczeństwo wewnętrzne oraz jego strategia są udziałem całego społeczeństwa w każdym momencie unkcjonowania państwa i służą każdemu mieszkańcowi, jego zasobom, dobremu samopoczuciu, a także współpracy w ramach rodzin i większych grup niż one, aż do wymiaru międzynarodowego. Stąd są one potrzebą egzystencjonalną do tego, aby społeczności i tworzący je obywatele mogli właściwie egzystować i twórczo...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia, finanse i koszty szpitala – ebook
Jan Stępniewski
Książka - praca zespołu badawczego UJ - pokazuje jak lepiej i efektywniej zarządzać placówkami opieki zdrowotnej oraz jak wykorzystać dostępne narzędzia zarządzania z korzyścią dla pacjentów. Omówiono w niej m.in. takie zagadnienia, jak: określenie i wdrażanie w zakładach opieki zdrowotnej strategii oraz analizowanie otoczenia konkurencyjnego system finansowania świadczeń na oddziałach intensywnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku – ebook
Łukasz Dwojak
W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi zakupu produktu bankowego, poprzez stworzenie możliwości wyboru jednego z kanałów dystrybucji do zawarcia transakcji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rajd na St. Nazaire. Między strategią a taktyką – ebook
Krzysztof Kubiak
Krzysztof Kubiak (ur. 1967) – absolwent AMW oraz UG. Doktorat obronił w AMW w 1998 r. Procedurę habilitacyjną przeszedł w AON w 2003 r. W 2015 r. uzyskał tytuł profesora. Przez dwie dekady związany był z wyższym szkolnictwem wojskowym, obecnie prowadzi działalność naukową oraz dydaktyczną koncentrującą się na problematyce bezpieczeństwa i współczesnych konfliktów zbrojnych. Pracuje w Katedrze Krajów...Data dostępności:
Data publikacji: