wizerunek
Liczba pozycji: 23
Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy – ebook
Infor Biznes
"Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy. GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady. Co innego intranet, co innego internet. Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek gminy i jego ochrona – ebook
Natalia Mrukowska
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych – ebook
Agata Niemczyk Renata Seweryn
Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania – obecnego lub potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu – ebook
Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona prawna oraz naruszenie wizerunku sprawcy przestępstwa – ebook
Dominik Morgała
Dominik Morgała - doktor nauk prawnych, absolwent studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył Podyplomowe Studia Zapobiegania Przestępczości Gospodarczej, Skarbowej i Przeciwko Mieniu na WPiA UW, a także Podyplomowe Studium Prawa Konkurencji w Polskiej Akademii Nauk. Odbył aplikację radcowską zakończoną zdanym egzaminem zawodowym. Radca Prawny w Okręgowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej – ebook
Katarzyna Grzybczyk
Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo do korzystania ze znaku towarowego jako wkład niepieniężny do spółki kapitałowej – ebook
Maria Rożnowska
Prawa do korzystania ze znaku towarowego coraz częściej stają się obecnie wkładem niepieniężnym do spółek. Jest to efekt obserwowanego współcześnie wzrostu znaczenia i wartości praw do dóbr niematerialnych, w tym praw do korzystania ze znaków towarowych, w obrocie gospodarczym. Przedstawienie problemów związanych z wnoszeniem do spółek kapitałowych wkładów niepieniężnych, które są prawami do korzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwolnienia pracowników a polityka personalna organizacji – ebook
Małgorzata Sidor-Rządkowska
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość – sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności. Autorka skupia się na następujących zagadnieniach: zjawisko redukcji zatrudnienia – przebieg, rozwiązania alternatywne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych – ebook
Malgorzata Marchewka
W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompetencje) oraz właściwości funkcjonowania grupy, czyli charakterystykę procesów grupowych. Poza analizą empiryczną, monografia zawiera propozycję wykorzystania modelowania agentowego jako metody badania...Data dostępności:
Data publikacji: